Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Первинну перевірку товару, необхідно здійснювати при отриманні товару кур'єрською службою, якщо ви виявили, що товар пошкоджений, упаковка розкрита і товару не вистачає, заповніть акт в кур'єрській службі, і поверніть нам товар. Якщо ви забрали товар без перевірки, а потім виявили, що товар розбитий або коробка не герметична, а товару не вистачає, претензії не приймаються. Ми даємо гарантію тільки на заводський брак / дефект. При виявленні шлюбу, потрібно зв'язатися з менеджером і відправити товар найближчим часом. Бракований товар віддається в сервісний центр на оцінку. Якщо відремонтувати неможливо - клієнту надсилається новий товар, а в разі його відсутності - повертаються гроші.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.